2015年2月3日星期二

BAND介紹系列【301(班)】



BAND介紹系列【301(班)
   如何有效地經營一盤生意? 雖然小編唔係李超人,但亦對經營之道略懂一二,知道內部溝通是一間公司的成敗關鍵。一群來自不同大學的大學生決定在今年年宵中小試牛刀,經營一盤生意,究竟BAND 點樣幫助佢地之間的溝通,從而係年宵賺到第一桶金,過個肥年!

『行事曆』

 幾時要落訂? 幾時要睇版? 幾時有貨到? 幾時要開會? 幾時出FACEBOOK POST.
搞個年宵真係有好多日子要記,一個唔小心,唔記得D貨到左冇去簽收,分分鐘幾萬本金係甘先><”
SET 哂係CADENDA就一目了然~ 仲有的較提示,兩日前提實你,一定唔會MISS DEADLINE!





TO-DO

記得哂所有DEADLINE,但甘多嘢做,極有可唔記得做左咩未做咩!
輕鬆! 做完TICK TICK,唔怕OVERLAP!


『公告欄』

有新DESIGN出左!? 更係要POST比大家COMMENT下啦,簡單留個STICKER又得,COMMENT 話要轉字體,根手用電腦版BAND UPLOAD埋個FONT又得,得左。




【相簿
開一個相簿放專放設計相關的相,其他擺第二度,十分整齊!



係到先祝301 生意興隆!財源廣進!
BTW: BAND 甘幫得手,想創業既係仲唔快D DOWNLOAD!?

沒有留言:

發佈留言